utorak, 25.09.2007.

post. ništa više i ništa manje.

ubijam vrijeme. bum.bum. *it's dead* ... i wish.

hvala moooi.

sluša:



volim[5]:

•zastati na trenutak i osjetiti vibraciju doživljaja.
•fotografije.
•kad se u jutro probudim i odraz u ogledalu izgleda onako mačkasto mamurno. potpuno ne umjetno.
•glazbu.
•imati nekog zbog koga jednostavno znaš da se iplati živjeti.

ne znam, a voljela bih znati[5]:

•crtati. to je jedina stvar oko koje se od kad znam za sebe očajnilki trudim. svašta sam pokušala. al kad to nemaš u sebi, jednostavno nemaš.
•kako se suzdržati od plakanja čim uđem u svađu s nekim. ta moja ''urođena mana'' stvarno zna biti užasno nekorisna. sva se zajapurim i nikad ne uspijem izreći sve svoje argumente i onda na kraju osjećam kao da sam ''izgubila'' a zaslužila sam pobijediti...
•kako izgleda život perfekcionista.
•kako izgleda saturnov prsten u živo.
•jesam li u pravu kad vjerujem u astrologiju.

stvari koje me fasciniraju[5]:

•činjenica da njemački jezik nekom može biti lijep ili privlačan ili god-knows-what...
•ljudska glupost.
•sve što ima veze s prošlošću. stari predmeti: ukrasi, odjevni predmeti, uređaji, namještaj. revolucije, obićaji. nepobitna činjenica da se povijest uvijek ponavlja.
•snaga riječi, melodije, dodira i pogleda.
•crvena boja.

stvari koje ne volim[5]:

•patetiku.
•iritantno usporene ljude. ima onih kod kojih mi je to simpatično.
•kada ljudi svoju aroganciju i ljubomoru zamaskiraju u ''uvijek-iskrenost'' i ''super-otvorenost''. if you know what I mean.
•šljokice.
•puževe.

sram me[5]:

•kad bijes iskalim na krivim ljudima.
•što još uvijek ne znam ispeći palačinke. ali zato bez problema skuham cijeli nedjeljni ručak. kužite?

•činjenice da svi ljudi koji me jako dobro znaju misle da nemam srama.
•što me apsolutno ništa ne može zadržati kad odlučim nešto reći ili ispričati. i usput nitko drugi ne može doći do riječi.
•jer ne znam voziti ništa na motorni pogon. većina ljudi mojih godina zna. ... ja jednostavno preferiram bicikle. x)

želim želim[5]:

• da se bar jednom ljudi ne moraju derati na mene kad kartamo belu.
• gramofon. može i polaroid. ... neodlučna sam.
• biti malo viša. i ovdje se dvoumim. zadovoljila bih se i sa noktima koji ne pucaju. x)
• letjeti. na bilo koji način.
• da mogu ponovno proživjeti jedan trenutak. samo jedan. i to će biti dovoljno.

a ja ću ipak reći: uzmite po želji.

25.09.2007. u 23:20 • Comment(17) • PL

<< Arhiva >>

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



of you want/s some coffee




povratak


One more cup of coffee for the road.
One more cup of coffee for I go,
To the valley below.

Bob Dylan






tu sam: majspejs, fejsbuk

moja neiscrpna inspiracija: Dino Diiiino

quotes:


Uzdahnula sam, a onda prostenjala kad mi je uzdah zagrebao grlo. Previše toga iščitavam iz priče. Romeo se ne bi predomislio. Zato mu ljudi još uvijek pamte ime, uvijek isprepleteno s njezinim: Rome i Julija. Zato je to dobra priča. ''Julija dobiva nogu i pristaje biti s Parisom'' nikad ne bi bio hit.

Bella Swan






Designed by tangerine. Picture by estellamestella