petak, 28.09.2007.

I fake it so real, I am beyond fake.



rastrgana na malene dijelove svog tijela promatra te iste komadiće kako bježe od nje.

najbolji način na koji ćete spriječiti pucanje po šavovima,raspadanje jest da legnete u kadu.
i ne pitajte me zašto jer za tako glupu teoriju ne postoji racionalno objašnjenje.

mjesto za slaganje nekih ruševina u glavi...

kad nešto ne možeš dobiti glumi da već jesi pa nitko neće ni primjetiti da ti to treba.
to je najlakši način da dobiješ. jer ako shvate što želiš, budi siguran da ćeš ostati bez toga.

praznog pogleda, pilji u zamagljeni prozor, u tako brze oblake

želiš li zaustaviti vrijeme uništi sve satove. primjećuješ koliko brže prolazi kad nemaš vremena pogledati na sat??
što češće pratiš kazaljke to su one sporije.

toliko hladna...kao da nikad više neće osjećati toplinu...

glumi da ti nije stalo i pokušat će te natjerati na suprotno. jednom kad shvati da je uspio, više neće biti zanimljivo.

potpuno gola...prozirna. odjeća ne pomaže, svejedno vidiš, njene rešetke su prozirne...

i zato shvaćaš da u stvari ne znam. da nemam odgovor na sva tvoja pitanja.
a toliko si me visoko uzdizala.
nije dobro živjeti u oblacima.
i ne mogu ti pomoći.

jer mi samo glumimo da znamo. da smo iznad svega toga.

maska je najbolja obrana.

28.09.2007. u 19:13 • Comment(51) • PL

<< Arhiva >>

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



of you want/s some coffee




povratak


One more cup of coffee for the road.
One more cup of coffee for I go,
To the valley below.

Bob Dylan






tu sam: majspejs, fejsbuk

moja neiscrpna inspiracija: Dino Diiiino

quotes:


Uzdahnula sam, a onda prostenjala kad mi je uzdah zagrebao grlo. Previše toga iščitavam iz priče. Romeo se ne bi predomislio. Zato mu ljudi još uvijek pamte ime, uvijek isprepleteno s njezinim: Rome i Julija. Zato je to dobra priča. ''Julija dobiva nogu i pristaje biti s Parisom'' nikad ne bi bio hit.

Bella Swan






Designed by tangerine. Picture by estellamestella