nedjelja, 25.11.2007.

bolest.

ne bojte se. većinom imam neke optimistične tekstove kad su mi naslovi samoubilački i obrnuto. so, once again, do not worry.

prije svega moram napomenuti da mi je inspiracija za ovaj post bila moooi i njen trenutni post. daklem, zaključila sam da nisam jedina koja blog koristi za izbjegavanje nekih stvari (važnih stvari, stvari koje MORAŠ napraviti) uz još poduži popis ostalih bezveznih navika namijenjenih izbjegavanju.

npr. sutra pišem ispit iz geografije. geografija mi je jedan od onih predmeta kojih ne učim zato jer mi je mamek (ne)sretna kad dođe na informacije, nego zato što mi je potreban za faks.

i tako.
petak navečer kao petak navečer. kao, ima još puno vremena a i zaslužila sam (ne znam čime) odmor pa niti ne pomišljam na bilo kakvo naprezanje moždanih stanica... sve 4 u zrak.
subota. subota je inače dan pospremanja. koje ja inače razvlačim do nekih 5 popodne. tada počinju zvrndat telefoni i željni me ljudi pitaju o planovima di ću, s kim ću i slično van. ja nadobudno da umirim savijest odgovaram da ne idem nigdje jer sam u zaostatku sa svime pa namjeravam učiti. ( ne, uopće ne serem). u stvari mi se nije dalo. ali sam se svejedno osjećala bolje jer sam učinila nešto dobro. bolesna sam. prvo što sam namjeravala jest početi čitati zločin i kaznu. ALI, ne mogu jer mi krevet nije pospremljen. pa onda pospremim krevet. onda me iznenadno spopadne neka velika žeđ. siđem u kuhinju pa vidim mandarine. onda pojedem mandarinu. usput vidim novine na stolu koje još nisam stigla pročitati, pa pomislim sad ili nikad. kad napokon ponovno završim u sobi razmišljam o tome što ću raditi noćas nakon učenja pa odem na internet pogledati tv program. budući da imam OPERU padne mi na pamet da ništa neće škoditi ako pogledam ima li štogod nova na mojih 9 brzih linkova. gle čuda, ima. kao, slučajno primjetim da je već blizu 7, pa budući da ionako neću stići ništa više pročitati ( pitam se zašto) zovem ivanu da odemo do grada na cugu. teško žabu u vodu natjerat.
nedjelja u jutro. nedjelja je najodvratniji dan u tjednu. pogotovo meni. vjerojatno zato što ju poistovjećujem s pritiskom, nedovršenim poslom i grižnjom savjesti. 9:00, pokazuje sat. ne ne kaže glas u mojoj glavici, bio bi grijeh dići se u 9:00, u nedjelju. nema problema, odgovaram mu ja. 12:30, prevlačim se po kući. 13:00, još uvijek. 13:30,ručak je. kao, učit ću poslije ručka. 14:00, poslije ručka. moji idu u goste oko 4, pa odlučujem da ću onda učiti budući da će u kući biti mir i tišina. a do tad bih baš mogla malo renovirati blog, baš je nekako jadan zapušten. ALI taj je poslić bio gotov tek negdje oko 20:00 (opet kažem, bolesna sam, znam.), a tad je počinjala dodjela onih nagrada atletičarima...blanka je bila nominirana za 2. pa, to se mora gledati, to je opća kultura, javlja se ponovno glasić u glavi. i tako. učila(čitaj:podcrtavala) sam ja ipak negdje od 9 pa do pol 11 ali onda sam se sjetila da budući da imam novi dizajn, ljudi će sigurno reći: gle, stalno mijenja dizajne a svaki joj se post usmrdi. tako da sam jednostavno MORALA napisat post.
i mislite da ne vidim što radim??

ne, vidim ja jako dobro.
ali što mogu. bolesna sam.

bar mi ne možete reći da sam lijena napisati post. *belj* :D

APDEJT!!!




samo sam htjela da ga vidite. opsjednuta sam njime u zadnje vrijeme. x)

25.11.2007. u 23:11 • Comment(25) • PL

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



of you want/s some coffee




povratak


One more cup of coffee for the road.
One more cup of coffee for I go,
To the valley below.

Bob Dylan






tu sam: majspejs, fejsbuk

moja neiscrpna inspiracija: Dino Diiiino

quotes:


Uzdahnula sam, a onda prostenjala kad mi je uzdah zagrebao grlo. Previše toga iščitavam iz priče. Romeo se ne bi predomislio. Zato mu ljudi još uvijek pamte ime, uvijek isprepleteno s njezinim: Rome i Julija. Zato je to dobra priča. ''Julija dobiva nogu i pristaje biti s Parisom'' nikad ne bi bio hit.

Bella Swan






Designed by tangerine. Picture by estellamestella