subota, 01.12.2007.

za sve je kriva subota.

questions you have probably never been asked

First thing you wash in the shower?: stopala.
What color is your favorite hoodie?: zelene.
Do you plan outfits?: da ne planiram uvijek bi kasnila bar sat vremena.
Would you kiss the person you last kissed again?: ooouu yeah. but, that's not going to happen...
How are you feeling right now?: dosadno mi je. (očigledno)
Do you say aim or A-i-m?: ??? valjda aim.
Tell me about the last dream you remember having last night?: tata od frendice koju nisam vidla par mjeseci me napao jer sam spavala sa mafijašem cca.15 god starijim od mene.
What are you craving right now?: dobra knjiga. dobar film. potres. edward. anything!!!anyone!!!
Do you floss?: ne. nemam tu naviku. a i ne treba mi.
What comes to mind when I say cabbage?: prvo rječnik eng jezika, onda baka.
Do you know the Taco song?: or not.
if so would you dance to it?: vjerojatno. ja na sve plešem.
Have you ever counted to 1,000?: da. kad sam bila mala bila sam opsjednuta s brojanjem do što večeg broja...
Do you bite into your ice cream or just lick it?: bite. nikad ga ne ližem, nisam dovoljno strpljiva a previše sam proždrljiva. loša kombinacija.
What do you want for Christmas?: hmm. još jedan hard disk.samo za galzbu. x) to ću i dobit.
Do you like Cottage cheese?: volim sve vrste sira.
Have you ever met a Celebrity?: aha. baš neki dan.
How many countries have you visited?: samo 3 osim svoje. x( premalo.
Are you parents strict?: prije sam mislila da jesu. s godinama sam se uvjerila da nisu. :D
Would you go skydiving?: ooo da. iako će me vjerojatno strefit infarkt. al vrijedit će. x)
Would you go eat with George Bush?: aha. nešto takvo se en viđa svaki dan.
Would you throw potatoes at George?: aha. slučajno.
Is there anything sparkly in the room your in?: ne. nisam veliki fan of sparkly.
Who sits behind you in your math class?: ista osoba koja sjedi samnom pod svim drugim satovima. ivana.
Do you go to the movies often?: bar jednom mjesečno.
Can you count backwards from 74?: boktepitaj. ne pokušava mi se.
Who are you going to be with tonight?: it's just me & my hand tonight.
Brown or white eggs?: hmm. *bad bad thoughts*
Ever been on a train?: naravno.
Do you have a cell phone?: bolesno pitanje.
Ever been in LOVE?: ovaj blog vjerojatno ne bi postojao da nisam.
Ever had creme puffs?: rječnik ne pomaže.
What's your best friend doing tomorrow?: isto šta i ja. uči. x)
Have you ever seen the Butterfly Effect?: da. zgodan glumac, filma se mutno sjećam.
What was the last question you asked?: a ko to?? (tračevi u pitanju)
Last CD you bought?: psss...kad je to bilooo...aha znam. one prazne za prženje.
Boys or girls?: ??? ovisi.
What is your bus number for school?: to pitajte ZET.
Is your hair curly?: nažalost.
Last time you cried?: jutros. zaboravila sam sinoć skinut maskaru...paa...
Have you ever walked into a wall?: ehhheeehhh. da bar nisam. i to ne samo u zid. bilo je tu vrata, ograda, ljudi, stolova, stolica, prometnih znakova... joj.
Do you have any tatoos?: ne, ali imat ću. čvrsto odlučujem.
Do you sleep with the t.v on?: ne. živcira me to.
Have you ever picked your nose then ate it?: kopala jesam, al srećom, pojela nikad nisam.
Do you have stains in your underwear?: kako kada.
Can you hula hoop?: nije mi uspjelo već 4-5 godina.
Have you ever crawled through a window?: ooo da.
Is your tooth brush soft or hard?: soft. trebam novu.
Spider-man or Batman?: batman.
Do you use Chapstick?: najbolje da ne.
Have you ever made a prank phone call?: ahh. pa ko nije??
Have you ever tagged someone?: ne.
Have you ever been tagged?: da.
Whats the closest thing to you that is white?: omot od testera bvlgari parfema.
Have you ever went t-ping?: noup. *ako je ono što mislim da je*
Do you have sex toys?: ja puno toga ubrajam u sex toys što u biti nisu sex toys...
Rain or sunshine?: sunce. *osim kad sam stalno u kući, onda može i kiša*
4-wheelers or bicycles?: ništa. role. x)
Have you ever had a face lift?: ne. imam još do toga... (bar s nadam)
Whats your favorite kind of toothpaste?: aquafresh.
Take this survey | Find more surveys
Bzoink - The Original Survey Site


i ovime vas obavještavam da odustajem od bloganja na način na koji sam prije blogala. ja vas ubuduće čitam redovit, i komentiram kad imam šta za prokomentirat. al nemojte očekivat od mene posteve, bar ne često. razlog je taj da sam primjetila da vam više nemam što reći. kvaliteta posteva mi je užasno pala (ako ne vjerujete bacite pogled u arhivu starog bloga), istrošila sam se. posljedica je da ni vi meni više ne znate što bi rekli na moje nebuloze. eto. ovo nije nikakav kraj ovog blog. bit ću tu. ali pisat ću samo kad me pukne inspiracija. kad napišem nešto što ću smatrati vrijednim objavljivanja ili dovoljno dobrim da bilo tko pročita. tako da ne moram poslije gristi usnice zbog svojih riječi.

eto. toliko. i ponovno stavljam apdejt iz prošlog posta:

APDEJT!!!

molim sve koji imaju bilo kakvu pjesmu (da ne pričam cijeli album) Lollobrigide da mi se jave. šaljite preko neta, ak oćete možete i običnom poštom (da, tolko sam očajna). i platim ako treba. pjeva

01.12.2007. u 21:08 • Comment(19) • PL

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



of you want/s some coffee




povratak


One more cup of coffee for the road.
One more cup of coffee for I go,
To the valley below.

Bob Dylan






tu sam: majspejs, fejsbuk

moja neiscrpna inspiracija: Dino Diiiino

quotes:


Uzdahnula sam, a onda prostenjala kad mi je uzdah zagrebao grlo. Previše toga iščitavam iz priče. Romeo se ne bi predomislio. Zato mu ljudi još uvijek pamte ime, uvijek isprepleteno s njezinim: Rome i Julija. Zato je to dobra priča. ''Julija dobiva nogu i pristaje biti s Parisom'' nikad ne bi bio hit.

Bella Swan






Designed by tangerine. Picture by estellamestella